7. dubna 2007

Noc s vůní Indulony

Úterní večer proběhl tak jak měl, tedy v zavedených kolejích. Jenže to jsem netušil, co mě potká v noci a ráno. V posteli na mém polštáři se totiž vyskytla Indulona měsíčková. Sám ji čas od času použiji na suchou kůži na rukou. Nebudu tady rozebírat, kdo nebo proč ji tam nechal, to by bylo na dlouho. Ale já jsem si této kosmetiky nevšimnul, jelikož zpravidla den končím u PC nebo u TV, poté zhasnu a potmě se odeberu do postele. V naprosté tmě nemám tedy šanci rozpoznat změny provedené na trase a navíc jsou mé smysly již natolik otupělé a těší se na odpočinek, že se s mimořádnými situacemi nastalými na trase k posteli velmi těžko vyrovnávají. Jednou jsem měl tu čest okusit čelem kvalitu dřeva, ze kterého byly vyrobeny dveře obývacího pokoje. Nebyly ani otevřené, ani zavřené... byly přesně v polovině. Takže ani mírně natažená pravá ruka mi nepomohla dveřní objekt všas identifikovat. Ano, hrana byla opravdu velmi kvalitní. :-))

Jenže v úterý jsem uléhal naprosto v klidu. V posteli jsem identifikoval pouze víčko od Indulony a bez rozsvěcení jej pomalu odložil. I když můj spánek je velmi tvrdý i případná zuřící bouřka na něj nemá vliv, v noci mě probudila omamná vůně. Nejdříve jsem se divil kdo nebo co má potřebu tak pozdě v noci tak intenzivně vonět, když už se stejně schyluje k ránu a čeká mě zmatené vstávání a snaha přijít včas do práce. Cítil jsem ještě nějaké vlhko na hlavě, ale to jsem přisuzoval otevřenému oknu a možnosti jinovatky vznikající na věcech a osobách uvnitř. Spánek už nebyl to pravé ale i přesto jsem po nějakém tom převalování na chvíli usnul. Jenže ráno po probuzení jsem při pokusu o podrbání se ve vlasech narazil na látku mazlavé konzistence, která jevila známky noční intenzivní vůně. Při bližším ohledání jsem zjistil, že jsem se celou noc válel v něčem co se nazývá Indulona měsíčková. :-))

Během transportu kolem zrcadla jsem s úlekem současně téměř upadl smíchy na zem. Uznal jsem za vhodné, že nečekané použití Indulony místo gelu na vlasy opravdu není to pravé a spěchal jsem do koupelny smýt zrádnou mast. Kdyby mě v tomto stavu někdo uviděl, zřejmě by utrpěl mnohočetná vnitřní zranění bránice. Vlasy však neměly absolutně požadovaný tvar i po trojnásobné očistě tak jsem to nechal být a v zaměstnání jsem na dotazy na mé vrabčí hnízdo odpovídal ležérním módním stylem a známkou punku. V sobě jsem ale současně zadržoval vztek a smích. V zájmu bezpečnosti spánku či jiných činností v posteli prováděných raději odkládejte Indulonu na bezpečné místo. Je to jistější. :-))


Co vy na to?

Napište svůj komentář

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

:D Tak to vazne nema chybu!! Diky za prvni dnesni usmev! byl docela potreba. Jinak stranecky pekne,jedny lepsi nez druhe ;)