12. července 2007

Z vysočiny

Pár zcela neosobních nesmyslných fotek :)
(ty osobní a smyslné only for friends, real friends)

obrázky v plné velikosti zobrazíte kliknutím na ně

Takže jsem zase za nějaký čas úspěšně vytáh paty na vysočinu, kde jsem strávil 11 dní dovolené. Řekl jsem si, že se budu snažit po celou dobu nešáhnout nikde na pc, ale maily jsem nakonec cca 3x za celou dobu stahoval mobilem přes GPRS.
Jenže za nějakou dobu jsem si tam zvyknul, zvlášť když jsem byl později obklopen starými známými a nejlepšími kamarády. Také jsem si uvědomil, jak je tam krásně, protože naposledy jsem tam byl přesně před rokem. Naplánovali jsme si pár výletů do okolí, na přehradu, k zajímavému kostelíku kdesi v zapomenutém koutě kraje a později někdo řekl, že nikdy nebyl na státním hradě Bouzov. Takže jsme sebrali auto a nakonec jsme se tam poflakovali 2 dny. Někdo si dokonce hned první den našel pohlednou společnost, zatímco kamarádi si z něj utahovali, že je hned do někoho blázen :) Tak proč je ještě nepodpořit, že? Ale nebudeme nikoho jmenovat konkrétně :)

Jeden den bylo sice deštivo, ale to nebylo vůbec na škodu, jelikož později mohla díky tomu být houbová smaženice. I místní se divili, že rostou. Abych pravdu řekl, celkem se mi nechtělo zpátky. Opět jsem se ujistil v tom, že bez pc a internetu lze žít a nezáleží na tom, kde jste a co děláte, ale s kým. Takže díky nejlepším kamarádům i zajímavým lidem, které jsem potkal za fajn čas...

Žádné komentáře: