28. srpna 2007

Barum Rally 2007

Tak jsem si o víkendu zase někam vyrazil, tentokrát na v Evropě známou a prestižní soutěž Barum Rally 2007. Bylo na co koukat, co poslouchat a před čím uhýbat. Pokud se zajímáte o motorsport veškeré události, pořadí, průběh... určitě znáte, takže to zde nemá cenu rozvádět. Rozhodně nelituji, že jsem navštívil právě tuto událost i když mě později bolela hlava a dopravní zácpy byly příšerné. Občas jsem měl chuť odbočit na polní cestu a zkusit si svou vlastní "eRZetu". Jako amatér mohu říci, že fotit se moc nedalo, auta byla pekelně rychlá, tak jsem udělal alespoň pár obrázků z příjezdu na RZ. Abych pravdu řekl, na focení toho času taky moc nebylo.

Bohužel, závod si překvapivě vyžádal život Luďka Kocmana, navigátora jedné z posádek, takže poté byla všude cítit zvláštní atmosféra.


Jako obvykle available pár mých cvaků (zatím neupravených, takže sry) a krátký klip.




Žádné komentáře: