10. prosince 2007

Šťastné a veselé... ze střechy i postele.


Někdo Vánoce nesnáší, protože jej čeká vánoční úklid, někdo se škvaří u rozpálené trouby a peče desítky druhů cukroví aby za to později mohl být obdivován, jiný zmateně na poslední chvíli pobíhá po hypermarketu a shání dárky, aby u pokladny zjistil, že mu někdo v tlačenici ukradl z kapsy peněženku...

Tak bych mohl pokračovat do nekonečna. Ale nebudu. Nejen že se mi nechce, ale Vánoce jsou především svátky polehávání u stokrát shlédnutých pohádek v tv, na dvd, či na jiném médiu, pojídání cukroví, tloustnutí a pohody u rodinného krbu. Já zažil i vánoce strávené pod několika dekami z důvodu, že prostě vypověděl rodinný krb respektive kotel v rodinném domku. Jak naschvál tehdy nebyly na blátě ale mrzlo až praštělo. Naštěstí teplota vevnitř neklesla pod 8°C a vše co bylo na elektřinu a vydávalo nějaké teplo bylo zapnuto na plný výkon až se dráty žhavily. Pokud chcete zažít trošku toho adrenalinu, shánět kotel specifických parametů a rozměrů o Štědrém dni odpoledne je dobrodružství k nezaplacení. Pokud vám ani to nestačí, můžete pokračovat během dalších dvou svátků vánočních.

Ovšem, někdo je na tom mnohem hůře, jako například Ježíšek, který musel vystačit se slámou a chlévem. Mimochodem, napsali už jste Ježíškovi mail? Já jsem letos ale zlobil. Takže jsem zvědav jestli zase dostanu 40 metráků uhlí, abych měl v zimě čím na chalupě topit :) Odlet!



Žádné komentáře: